V petek, 15.10.2021 smo imeli v 1.c in 3.b razredu naravoslovni dan, na temo Jesenski gozd. Prvi dve šolski uri smo imeli dejavnosti v razredu. Ob fotografiji gozda smo izvedli »vihar možganov« (brain storming). Ideje učencev smo sproti zapisovali na tablo in jih kasneje razporedili v miselni vzorec, ter izdelali plakat. Učenci prvega razreda so iz revij izrezovali vse v povezavi z jesenskim gozdom (drevesa, plodove, listje, živali v gozdu,…). Sličice smo razvrstili in izdelali plakat.

Ogledali smo si krajši posnetek na temo Jesenski gozd in nekaj fotografij (idej) za delo v gozdu.

Po malici smo odšli v mešani gozd. Poiskali in poimenovali smo hrast, bukev, javor, kostanj in njihove plodove. Nabrali smo njihovo listje in plodove, ter jih odnesli v šolo. Tipali smo debla, vonjali lubje, ter naredili dva odtisa različnih dreves. Učenci so poiskali tudi 2 lista različnih dreves, ter jih z voščenko odtisnili.

Izvedli smo igro tišine, ugotovili kaj slišimo, ter od kod piha veter.

Sledila je gibalna dejavnost pri drevesu (tek okoli drevesa, hoja ritensko, hoja v počepu, krog prijateljstva).

Sledile so naloge iz umetnosti v gozdu:

– različno dolge palice, ki so jih učenci razporedili od največje, do najmanjše, ter jih starejši tudi izmerili;

– iskanje naravnih materialov (veje, listje, lubje, cvetje, kamenje,…), ter izdelovanje slike, živali, umetnine po lastni želji otrok v skupinah po štirje učenci;

– iskanje res zanimivega naravnega materiala, ki na nekaj spominja. Našli smo kamen v obliki srca, vejo v obliki Ostržka, korenino v obliki drevesa,…

– tretji razred je v gozdu reševal še učni list.

Ob lepem sončnem jesenskem dnevu smo se nadihali svežega zraka, se nekaj novega naučili, ustvarjali iz naravnih materialov, ter se zadovoljni vrnili nazaj v šolo.

Zapisala: učiteljica Polona Lojevec Milkovič

 

(Visited 187 times, 1 visits today)