Konec septembra in v oktobru smo na matični in podružnični šoli izvajali medgeneracijsko branje ter projektni teden branja.
Učenci iz predmetne stopnje so med oddelčno skupnostjo na začetku ure brali učencem iz razredne stopnje, na podružnici pa so zaradi lažje organizacije dela starejši učenci brali mlajšim.
In kaj smo brali?
Prvošolčki so spoznali knjigo P. Kovač: Pet kužkov išče pravega, drugošolci knjigo C. Sokolovega: Kot noč in dan, tretješolci knjigi Piret Raud: Prismuknjene zgodbe ter L. Praprotnik Zupančičeve: Zgodbe in nezgodbe, četrtošolci Disneyevo: 365 dni v letu, petošolci pa knjigo P. Hienga: Afne guncat.
V času projektnega tedna so se bralci zamenjali, in sicer so učitelji na začetku vsake šolske ure brali učencem. Na razredni stopnji so nadaljevali z branjem že omenjenih knjig. Na predmetni stopnji so šestošolci poslušali Predpravljice in popovedke A. Rozmana Roze, vsi starejši pa dela D. Muck, in sicer sedmošolci knjigo Blazno resno popolni, osmošolci Blazno resno o šoli in devetošolci Blazno resno zadeti.
Mesec branja v Kapelah
Tudi v Kapelah so še bolj pridno brali v mescu branja. Nadaljevali so z zgodbo o najmočnejši deklici na svetu, Piki Nogavički, ki so jo prebirali tudi lani. Skupno branje se je odvijalo na hodniku. Najprej so brali petošolci. Učenci so zelo uživali v branju. Še posebej pozorno pa smo prisluhnili, ko je ”brala” knjigo Lunino jezero naša najmlajša učenka 1. b razreda Sofija Slovenc. Nato so učiteljice dnevno brale učencem v razredu. Mesec branja so zaključili z ogledom filma o Piki Nogavički.
Podaljšani nacionalni mesec branja (uradno se je zaključil 8. 10., mi smo pa brali vse do jesenskih počitnic) se je izkazal kot mesec dobrih zgodb in pozornega poslušanja. Brali smo in si moči na-brali 😊